Kupowanie oprogramowania helpdesk do firmy

Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem po ukończeniu studiów był biznesplan. Nie po to przecież chodziłem przez tak długi czas na studia, by nie wykorzystać całej tej wiedzy i doświadczenia, jakie zdobyłem. Okazało się jednak, że zdobycie funduszy wcale nie będzie takie proste.

Wybór oprogramowania typu helpdesk nie jest wcale łatwy

oprogramowanie helpdeskOd razu zdecydowałem się na wyjazd za granicę, ale nie siedziałem tam dłużej, niż było to konieczne. Gdy wróciłem z wystarczającą ilością pieniędzy, od razu otworzyłem swoją firmę. Okazało się jednak, że zakup oprogramowania może być znacznie trudniejszy, niż mi się do tej pory wydawało. W gruncie rzeczy to każde oprogramowanie helpdesk jakie oglądałem miało swoje plusy i minusy. Ceny aż tak bardzo się od siebie nie różniły, ale cechy programów były od siebie kompletnie inne. Ostatecznie musiałem poradzić się moich byłych wykładowców, by pomogli mi dokonać wyboru. Ostatecznie zdecydowałem się na takie oprogramowanie, które będzie łączyło przejrzystość interfejsu z mnogością funkcji. Wydał mi się to najlepszy wybór, i dlatego wybrałem właśnie to. Po czasie okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Ludzie których zatrudniałem docenili to, jak proste w obsłudze było posiadane przeze mnie oprogramowanie. Nie było konieczności przeprowadzania długich szkoleń czy wdrażania pracowników do pracy przy nowych systemach. Praktycznie od pierwszego dnia pracy każdy wiedział, na czym polega jego zadanie w firmie. Jako osoba, która znała oprogramowanie najlepiej, pomagałem jedynie parę razy dziennie – każdy radził sobie ze wszystkim z łatwością samemu.

Moja firma odniosła prawdziwy sukces. Choć nie przygotowywałem się do tak dobrych wyników, okazało się, że naprawdę dobrze potrafiłem nią kierować. Jestem bardzo zadowolony z tego, jak dobrze wszystko się potoczyło. Udało mi się spełnić jedno z najistotniejszych moich marzeń.