Działania marketingowe każdej firmy i korporacji powinny zostać starannie zaplanowane. Muszą odbywać się na wielu płaszczyznach i docierać do szerokiego grona odbiorców. Nie chodzi tylko o to, aby zdobyć wielu nowych pracowników, ale także aby budować pozytywny wizerunek firmy i świadomość marki.

Zalety filmów korporacyjnych

promocyjne filmy korporacyjneDzięki internetowi firmy zyskały nowe medium, dzięki któremu mogą trafić do tysięcy odbiorców każdego dnia. Treści reklamowe są coraz bardziej personalizowane, dlatego kampania marketingowa za pośrednictwem internetu, a zwłaszcza mediów społecznościowych, może trafić do dokładnie tych odbiorców, do jakich chcemy, aby dotarła. Wśród działań marketingowych może znaleźć się nagranie krótkiego filmu, prezentującego naszą markę oraz wyznawane przez nią wartości. Nie liczy się już tylko niska cena oraz dobra jakość usług, ale także i to, czy klienci będą identyfikowali się z działaniami firmy, które nie są związane bezpośrednio z handlem albo usługami. Promocyjne filmy korporacyjne, kierowane do określonego grona odbiorców, mogą prezentować wizerunek konkretnych pracowników firmy. Znając ich twarze, imiona czy stanowisko, klienci mogą czuć się, jakby znali te osoby osobiście. Dla osób zainteresowanych pracą w danym miejscu „poznanie” przyszłych współpracowników w ten sposób może okazać się tym, co przeważy szalę w stronę złożenia CV właśnie do naszej firmy. Film powinien być krótki, ale treściwy.

Do filmu korporacyjnego nie uda się nam wcisnąć wszystkich informacji na temat naszej firmy. Należy zdecydować, na czym wolimy się skupić. Na pokazaniu, że nasza firma w ogóle istnieje i czym się zajmuje? Na podtrzymywaniu lojalności klientów i budowaniu pozytywnego wizerunku? A może po prostu szukamy nowych pracowników? Dobry film nam w tym z pewnością pomoże.